2015. január 29., csütörtök

Szerelemtangó



Szeretni = elengedni tudni. Távolodni, közeledni. Közeledni, távolodni. Utazni. Utaztatni. Tükörbe nézni és elfogadni a képet vagy megváltoztatni, ha nem tetszik. Szeretni azt jelenti, ha vele vagyok, csak rá koncentrálok. Elvegyülök vele, eggyéválok vele, majd önként visszaadom a világnak, eleresztem, hogy tapasztalja, élje, ami az ő saját sorsa. Én nem lehetek a sorsa. Én az én sorsom vagyok, és ő a része, segítője, tovább álmodója, csiszolója, kísértője, bűvölője. A szerelem: belégzés-kilégzés. Feszültség-oldódás. Mert, ami nem feszül, az nem oldódhat. Ha nincsen kilégzés, akkor belégzés sincsen. A levegőt is elengedem, és hiszem, hogy a következő légzésnél ismét megkaphatom. Sokan belefulladnak a kapcsolatukba. Pedig ki kell nyitni az ablakot. Szellőztetni kell. Akkor is, ha fáj, ha hiányzik. Ezt az űrt önmagunkkal kell megtölteni és akkor a szeretett személy nem világűrt kap vissza, hanem univerzumot, mikor legközelebb találkozunk. A szeretet ADÁS. Elfog-ADÁS.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése